Ako na Spam
Pre správnu funkciu antispamového systému je veľmi dôležité upraviť jeho správanie. Je to len program a preto je potrebné ho naučiť čo je spam a čo nie je.
Štandardne má každá emailová schránka vytvorený priečinok "Spam" prípadne "Nevyžiadaná pošta". Náš antispamový systém sa učí pri vkladaní resp. vyberaní správ do/z priečinka "Spam".
Označenie Spamu
Spam správu presuniem do priečinku "Spam". Je dôležité správu nemazať. Tá bude z tohto priečinka automaticky odstránená po 30 dňoch
Označenie korektnej správy, ktorá bola umiestnená do priečinku "Spam"
Korektnú správu presuniem z priečinku "Spam" von do "Doručenej pošty" alebo do ľubovoľného iného priečinku
Tieto akcie je možné vykonávať v ľubovoľnom emailovom klientovi, ktorý pristupuje k emailom pomocou IMAP protokolu, napr. aj našim webmailom https://mail.netrox.sk