Ako na Spam

Pre správnu funkciu antispamového systému je veľmi dôležité upraviť jeho správanie. Je to len program a preto je potrebné ho naučiť čo je spam a čo nie je.

Štandardne má každá emailová schránka vytvorený priečinok "Spam" prípadne "Nevyžiadaná pošta". Náš antispamový systém sa učí pri vkladaní resp. vyberaní správ do/z priečinka "Spam".

 

Označenie Spamu

Spam správu presuniem do priečinku "Spam". Je dôležité správu nemazať. Tá bude z tohto priečinka automaticky odstránená po 30 dňoch

 

Označenie korektnej správy, ktorá bola umiestnená do priečinku "Spam"

Korektnú správu presuniem z priečinku "Spam" von do "Doručenej pošty" alebo do ľubovoľného iného priečinku

 

Tieto akcie je možné vykonávať v ľubovoľnom emailovom klientovi, ktorý pristupuje k emailom pomocou IMAP protokolu, napr. aj našim webmailom https://mail.netrox.sk

 

Podrobnosti článku

Číslo článku:
2
Hodnotenia :